Jak w prosty sposób zgłaszać reklamacje szyb w czasie pandemii ?
Co trzeba zrobić, aby zgłosić reklamację?
Wysyłając zgłoszenie reklamacyjne należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce „do pobrania”.
Następnym krokiem jest wykonanie fotografii z widoczną wadą szyby. Aby wykonać prawidłowo fotografię należy użyć przymiaru liniowego, który znajduje się na szablonie do oceny szyb zespolonych. Szczegółowe informacje o to tym jak wykonać prawidłową fotografię znajdziesz w instrukcji fotografowania wad.
Szablony do oceny jakości szyb już wysłaliśmy i możemy dodatkowo wysłać na Państwa życzenie pocztą (potrzeby można zgłosić na adres e-mail : serwis@vitroterm.pl)
Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się ze skróconymi kryteriami oceny szyb zamieszczonymi poniżej.
Ze swojej strony robimy wszystko, aby jakość naszych produktów była jak najlepsza a ilość zgłoszeń reklamacyjnych była jak najmniejsza.