bez-nazwy-2.jpg

Jak w prosty sposób zgłaszać reklamacje szyb w czasie pandemii ?

Aby maksymalnie ułatwić proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji szyb, przygotowaliśmy specjalny formularz zgłoszeniowy, kryteria do oceny szyb zespolonych oraz instrukcję fotografowania wad. Dzięki temu w większości przypadków udaje nam się wspólnie z klientem i szybciej rozpatrzyć Państwa zgłoszenie reklamacyjne bez konieczności wyjazdu na oględziny.

Co trzeba zrobić, aby zgłosić reklamację?

Wysyłając zgłoszenie reklamacyjne należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce „do pobrania”.

Następnym krokiem jest wykonanie fotografii z widoczną wadą szyby. Aby wykonać prawidłowo fotografię należy użyć przymiaru liniowego, który znajduje się na szablonie do oceny szyb zespolonych. Szczegółowe informacje o to tym jak wykonać prawidłową fotografię znajdziesz w instrukcji fotografowania wad.

reklamacja-fot.jpg

Szablony do oceny jakości szyb już wysłaliśmy i możemy dodatkowo wysłać na Państwa życzenie pocztą (potrzeby można zgłosić na adres e-mail : serwis@vitroterm.pl)

Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się ze skróconymi kryteriami oceny szyb zamieszczonymi poniżej.



kryteria-oceny-szyb-zespolonychskrcona-wersja.jpg

Ze swojej strony robimy wszystko, aby jakość naszych produktów była jak najlepsza a ilość zgłoszeń reklamacyjnych była jak najmniejsza.